5 bleskových cviků pro pevné a sexy pozadí

Přidat na Seznam.cz

Zejména pokud jste „kancelářské myšky“, máte nejvíce našlápnuto k velkému a beztvarému pozadí. Vědci zjistili, že tukové buňky se množí právě ve chvíli, kdy je na ně vyvíjen tlak. Takže například při sezení… Co na to říct? Rada je jediná – hýbejte se, cvičte a zkuste našich 5 zázračných cviků pro pevné a přitažlivé pozadí.


Diagonální horolezec

Cvik se opakuje 3 x 30 vteřin.

Nejprve jste v kliku, vzepřené za ruce, nohy jsou natažené vzad na šířku boků. Záda držíte rovná, bříško zatažené. Zadeček po celou dobu cvičení zůstává napjatý.

Poté přitáhnete pravé koleno k levému lokti a vrátíte se do původní pozice. V dynamickém tempu vyměňte, tedy levé koleno k pravému lokti a ve střídání pokračujete bez přestávek.

Tento cvik trénuje především velký sval hýžďový, který zodpovídá za napjatý zadek.

Dynamické boční prkno

Cvik se opakuje 3 x 12 setů na každou stranu.

Pravou ruku si zapřete pod rameno a vytáhněte se do bočního vzporu, prsty nohou jsou natažené dopředu. Levou paži protáhněte nad hlavou do prodloužení osy těla. Břicho a zadek držte zatažené.

Poté k sobě přitáhněte levé koleno a levý loket a vraťte se do výchozí pozice. Pohyby provádějte, co nejrychleji zvládnete. Po dokončeném setu vyměňte strany.

Cvik zapojuje především boční strany hýžďové.

Dřep s kopy do stran

Cvik opakujte 3 x 6 kopů na každou stranu.

Postavte se na šířku boků, ruce sepnuté před hrudníkem a jděte do podřepu. Váha těla je na patách, kolena by neměla být dál, než jsou špičky nohou.

Zvedněte se ze dřepu, narovnejte nohy a vykopněte pravou nohu do strany. Zadek je napjatý. Pak se vraťte do původní pozice.

Tento cvik potěší též vaše stehna.

Střídavé dřepy s výskokem

Cvik se opakuje vždy 3 x 10 skoků.

Nohy mějte u sebe a jděte do podřepu. Ruce jsou sepnuté před hrudníkem, kvůli rovnováze. Z podřepu se pořádně odražte od podložky a dopadněte do sumo dřepu, tedy do dřepu s nohami široko do stran. Prsty u nohou směřují do stran. Zadeček stlačte hluboko dozadu, dávejte ale pozor, aby kolena nevyčnívala za prsty u nohou. A s výskokem zpátky do původní pozice.

Procvičujete si zadek i svalstvo nohou.

Efektivní oslí kopy

Cvik opakujte vždy 3 x 10 výkopů na každou stranu.

Zapřete se o natažené ruce a o kolena. Paže jsou přímo pod rameny, kolena kolmo pod boky, opíráte se o špičky prstů. Pak zvedněte levou nohu, stále v pokrčení, v úhlu 90 stupňů. Vytáhněte ji nahoru, stehno musí být v prodloužení v úrovni boků. Chodidlo směřuje ke stropu. Nyní nohou kmitejte směrem nahoru v drobných kontrolovaných pohybech.

Cvičení byste měly pociťovat nejen na zadečku, ale v celém trupu.

Cviky jsou snadné a maximálně účinné. Stačí chvilka denně a sexy zadeček je tu!

Autor: Katka P.
Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru

Ještě jste nečetli

Mohlo by Vás zajímat

Články pro Vás

Potvrzuji, že odesláním tohoto formuláře vyjadřuji svůj souhlas s Všeobecnými smluvními podmínkami a beru na vědomí tyto Zásady zpracování osobních údajů společnosti VARIETY STYLE s.r.o.