Pánové, víte, které potraviny vám mohou pomoci při erektilní dysfunkci?

Stalo se vám, že při sexuálních hrátkách začal penis stávkovat? Nemějte obavy, zřejmě nejde o nic vážného. Za tímto problémem stojí erektilní dysfunkce. Ta se však dá léčit medikamenty předepsanými lékařem. Ovšem pro příznivce přírody jsme připravili seznam potravin, které jsou ideální při těchto potížích.

Meloun vodní

Tato sladká a osvěžující zelenina má v sobě látky, co mohou mít podobné účinky jako léky určené pro léčbu erektilní dysfunkce – léky na krevní cévy. Meloun také zvyšuje sexuální touhu. I když je tvořen z velké části vodou, jeho zbytek tvoří lykopen, což je antioxidant dobrý pro zdraví srdce, prostatu a kůži.

Ústřice

Tito měkkýši jsou známí tím, že v člověku vyvolávají sexuální touhu. Jejich konzumací též dochází ke zvyšování hladiny testosteronu. Navíc jsou plné zinku, který je pro tělo nepostradatelný. Nezapomeňte, že ústřice musí být dobře připravené a ujistěte, odkud pochází, ať si nepřivodíte střevní potíže.

Káva

Kdo by nemiloval horký šálek kávy po ránu. Víte, že právě káva může podpořit váš milostný život? Muži, kteří pijí dva až tři šálky denně, mají menší problémy se stávkou jejich penisu. Je to proto, že kofein pomáhá zvyšovat průtok krve. Pokud nejste fanouškem kávy, vyhledávejte vše, v čem je kofein – čaje, sodovky, sportovní nápoje.

Hořká čokoláda

Věděli jste, že hořká čokoláda je dobrá pro srdce člověka? A co je dobré pro srdce, může být přínosem i pro jiné části těla. Čokoláda je bohatá na flavanoly a rostlinné živiny. Ty zvyšují průtok krve a snižují krevní tlak. Pomáhá také tělu vyrábět více oxidu dusnatého, který může pomoci s erekcí a nachází se v mnoha lécích pro erektilní dysfunkci.

Ořechy

Vlašské ořechy mají spoustu argininu – aminokyseliny, kterou tělo používá k výrobě oxidu dusnatého. Jsou také dobrým zdrojem vitamínu E, kyseliny listové a vlákniny. Ovšem pozor na množství – stačí hrstka ořechů denně, protože i ty mají vysoký obsah kalorií.

Česnek

Pokud se na stěnách tepen vytvoří plak, tok krve se sníží nebo dokonce přeruší. A právě kvůli tomuto problému se můžete připravit o romantiku v posteli. Česnek udržuje tepny zdravé a čisté.

Ryby

Losos a další mastné ryby jsou skvělými zdroji zdravých omega-3 mastných kyselin, které mohou ve vašem těle posílit oxid dusnatý. Sníží nejenom váš krevní tlak, ale také rizika infarktu a krevních sraženin. Takže neváhejte, a do svého jídelníčku zařaďte sardinky, tuňáka či makrely.

Zelenina

Už jste se někdy setkali s názvem zeleniny „kale“? Možná vás překvapíme, ale jedná se o typický kadeřávek, který je také nositelem vysokého obsahu oxidu dusnatého. Jeho listy jsou plné vitamínů, minerálů a omega-3 mastných kyselin.

Autor: Bára Králová
ZAVŘÍT